13 Ekim 2010 Çarşamba

OTOBÜS

Genç kız o sabah her sabahki gibi işe gitmek için otobüse biner. Fakat kendisi saat başı sevgilisi arama gibi bir hastalığa sahip olduğu için kalabalık otobüste telefonunu zor bela çıkartır numarayı aramasına gerek yoktur çünkü zaten son aranan numara sevgilisine aittir. Arama tuşuna basar.Telefon 2-3 kere çalar sevgilsi açar.

SEVGİLİ: Efendim aşkım efendimmm???????? (usanmışlık tepkisiyle)

KIZ: Aşkımmmm ne haber,ben şimdi otobüsteyim (bir taraftan tutunmaya çalışır,diğer taraftan konuşmaya çalışır ve otobüsün içindeki kalabalık insan yığını garip ve uyuz olmuş bakışlarla yan yan bakarlar)

SEVGİLİ: Eee!!! Sonuç???

KIZ: İşte otobüsteyim,işe doğru gidiyorum.

SEVGİLİ:İyi de bitanem sen bunu her sabah yapıyorsun bunun için neden her sabah beni arıyorsun,otobüsten inmek için iniş izni falan mı istiyorsun???Eğer öyleyse kuleyle konuşmam lazım karar mekanizması sadece benden oluşmuyor.

KIZ: Ayy! Benim sevgilim sabah sabah espri de yaparmış aman da aman.

OTOBÜS KİŞİSİ 1:Hanımefendi biraz sessiz olur musunuz? Sabah Sabah (cık cık cık)

KIZ: (duymamazlıktan gelerek devam eder)Canım yani ben istiyorum ki gün içinde neler yapıyorum sen haberdar ol.Sonra benim aşkım acaba şimdi ne yapıyor diye merak etme,kendi kendini yeme

SEVGİLİ: İyi güzel hoş da saat sabahın 6 si biz günün içinde değiliz ki.Biz henüz tamamen günün dışındayız,istersen bunu kargalara sor,zira ben geçengün senle konuştuktan sonra kahvaltı ettiniz mi sayın kargalar diye sordum bu saatte manyak mısın henüz o kadar birikim yapamadık,rahatsız etme uyuyoruz dediler.

KIZ: Aman aşkım ya görüyor musun benim çilemi? sabahın bir körlerinde kalkıyorum işte,bu otobüslere binmek için.

SEVGİLİ: Tatlım senin kalkmış olabilmen için ilk önce yatmış olabilmen gerekmiyor mu?Yatma eylemi gerçekleşmeden kalkma eyleminin olması bilimsel açıdan mümkün müdür?En son saat 3 de senin telefonuna cevap verme performansını gösterdim,ondan sonrasına belleğim kapanmış,E bellek kapanınca kıskanç  göz durur mu o da kapanmış.Bak yaramaza sen!!!

KIZ: Yaaa bitanem bu sabah da formun yerinde bakıyorum.

OTOBÜS KİŞİSİ 2 : Bayaaann!!! Konuşucağnıza biraz ilerler misiniz boş yerlere doğru.Bakın insanlar istif oldu sayenizde.

KIZ:Beyefendi ilerlersem ben nereye tutunacağım hiç düşündünüz mü bunu?Elimde telefon var görmüyor musunuz?Sanki ahtapot gibi 8 kolum var benim ya.Geçin arkamdan boş yerlere siz geçmek istediniz de ben duruuuunn geçemezsiniz ilerde yol çalışması var mı dedim??

OTOBÜS KİŞİSİ 2:Valla hanımefendi yaklaşık bir 5 dk önce arkanızdan ileriye doğru geçmeye teşebbüs ettik Ama arkada bir yol bulamadık,en son macera perest bir arkadaş ben “survıvor” elemelerine katıldım bu aralıktan geçebilirim dedi.O da  tahminen son nefesini arkanızla, kendi soluk borusunun arasında bir yerlerde verdi.Hala haber alamadık kendisinden.1e 10 bahis yatırmıştım üzerine.(diğer yolculara seslenerek)Arkadaşlar ben AKUT’u arıyorum arama-kurtarma çalışmalarına başlasınlar.

KIZ: Beyefendi siz bana şişko mu demek istiyorsunuz yani şimdi,bu ne terbiyesizlik bu ne kendini bilmezlik? Ben bir kere balık etliyim. Siz kendinize bakın hem maşallah diliniz boyunuzdan bir hayli uzun. E tabi tanrım dili uzun tutunca boydan kısmak zorunda kalmış.Merak ediyorum onu ağzınızın için tutunca nefes alışverişiniz konusunda zorlanmıyor musunuz?Sanırım sizin yaratıldığınız gün tanrı “kurbağaların yaşamı” belgeselini seyrediyordu işte o vakit aklına siz geliverdiniz.Zira şuanda camdaki zavallı sinekcik için endişeleniyorum.

SEVGİLİ: Aşkımmmm artık kapatabilir miyiz telefonu? Bak zaten tam 1 saat oldu bu da demektir ki senin beni bu saat başı aramana gerek kalmadı.

KIZ: Ya bitanem burada sevgiline şişko deniyor,hakaret ediliyor sen hala neyin derdindesin?

SEVGİLİ: Hayatım o insanlarla aynı fikirde olmadığım için ben karışmama hakkımı kullandım hepsi bu.Benim için sen dünyadaki bütün kadınlardan güzelsin.Eşin benzerin yok ki senin. (Aslında sabahın köründe uykusundan uyandırıldığı,biran önce sıcak yatağında uyumaya can attığı için böyle söylemektedir)

KIZ: Aşkımmmmmm sen varya bitanesin seni çok seviyorum yaa .

SEVGİLİ:Ben de seni canım.

OTOBÜS KİŞİSİ 3:Hanımefendi bakın bindğinizden beri konuşuyorsunuz.Zavallı şoför bile dikkati dağılmasın diye pamuk tıkadı kulaklarına.Üstelik yeşil otobüs bu.Yani telefonla konuşmanız yasak,bakın “telefonla konuşmayınız” diye yazıyor şurada.

KIZ: Aaa!! Hanımefendi ben tamamen unutmuşum o mevzuyu.Çok pardon.(telefona tekrar döner) Aşkım otobüste telefonla konuşmam yasakmış,sen konuş ben dinliyorum seni.

OTOBÜS AHALİSİ:Dumurrr!!!

Yazan:Ariadne
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder